четверг, 5 декабря 2013 г.

Модуль 9
Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як я…
1.    можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні;
2.    можу задовольнити різноманітні потреби учнів;
3.    здійснити перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
4.    маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості;
5.    можу спонукати учнів до активності у власному навчанні;
6.    можу  диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
•процес ;
• зміст;
•результати;
•навчальне середовище.
•можу  планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;

• задовольнити навчальні потреби учнів і вимагати відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий